M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez zaczyna wdrażać strategię monetyzacji kontentu

( red. ) | 2 sierpnia 2016, 06:00

Startuje nowa kampania marki Stride.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 1 sierpnia, Mondelez International szuka sposobów na monetyzację kontentu. Na Wyspach wystartowała kampania gum do żucia Stride, która jednocześnie miała zapowiadać event zrealizowany we współpracy z marką.
Pierwszym krokiem w kierunku realizacji strategii monetyzacji mediów w tym roku było przedsięwzięcie realizowane w związku z promocją gumy Stride. We współpracy ze skoczkiem Lukiem Atkinsem zrealizowano akcję "Mad Intense". Skoczek wyskoczył z samolotu z wysokości 8 tys. metrów bez spadochronu, lądując na gigantycznej trampolinie. Producentem wykonawczym godzinnego show był Mondelez. Akcja będzie emitowana przez kanał Fox, a także inne kanały strumieniowe i na platformach pay per view. Za kreację kampanii wspierającej działanie odpowiada W+K London.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , ,