M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tyskie promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków

Maciej Burlikowski | 2 sierpnia 2016, 06:00

Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich (5-21 sierpnia w Rio de Janeiro) przygotowała kolejną odsłonę swojej sztandarowej marki piwa Tyskie. W reklamach podkreśla, że marka Tyskie jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej (od 2008 r.).

KP realizowała kampanię reklamową Tyskiego podczas francuskich finałów piłkarskich Mistrzostw Europy Euro 2016, a teraz przyszedł czas na odsłonę związaną z olimpiadą. Na czas igrzysk Oberlejtnant Von Steina wstrzymuje swój pościg. Mazur i Mecenas (bohaterzy reklam marki), korzystając z chwili wytchnienia, zatrzymują się w karczmie, gdzie wraz ze swoją liczną kompanią kibicują i wspierają polskich sportowców. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć cztery spoty w których Mazur i Mecenas wznoszą toasty za: polskich olimpijczyków, piłkarzy ręcznych, siatkarzy oraz lekkoatletów. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu, a także kontynuację limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocję w punktach sprzedaży.

Kampanię przygotowały: agencja reklamowa Bardzo oraz duet kreatywny Konqubinat. Produkcją zajęło się studio Tank Production, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - studio Platige Image. Za działania w digitalu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a za zakup mediów - dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,