Przetargi

MRM/Momentum wygrała przetarg Polskich Książek Telefonicznych

Agencja MRM/Momentum należąca do grupy Interpublic wygrała przetarg zorganizowany przez spółkę Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawcę katalogów...

Agencja MRM/Momentum należąca do grupy Interpublic wygrała przetarg zorganizowany przez spółkę Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. (PKT), wydawcę katalogów teleadresowych o tej samej nazwie, na realizację kreacji przyszłorocznej kampanii reklamowej. Na short-liście przetargu znalazły się cztery agencje: poza MRM były to: Brain, Cytryna oraz Image Art. Przedstawiciele PKT nie ujawnili wysokości budżetu, wiadomo natomiast, że zakup i planowanie mediów tak jak do tej pory wydawca będzie realizował we własnym zakresie. Poprzednio kampanie reklamowe dla Polskich Książek Telefonicznych przygotowywała agencja reklamowa Nader Advertising. (MB)