Kraj

Volkswagen rozpoczął kampanię aut rodzinnych [wideo]

Działania realizują: Hand Made, K2 i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZzvouahedPA%22%7D
Volkswagen rozpoczął kampanię reklamową samochodów rodzinnych. Na jej potrzeby przygotowany został spot telewizyjny, który emitowany jest w wiodących stacjach TV oraz w kinach. Wsparciem jest kampania radiowa. W stacjach dealerskich pojawiły się niestandardowe materiały POS. Działania digitalowe w ramach kampanii to stworzenie stron rodzinnych modeli Volkswagena, egzekucje na potrzeby kampanii online z wykorzystaniem mobile oraz dostosowanie portalu volkswagen.pl.

Kampania potrwa sześć tygodni. Za strategię komunikacji oraz działania ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made. Kampanię digital przygotowała agencja K2. Media na potrzeby kampanii zakupił zaplanował MediaCom Warszawa.