M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus się reklamuje: "Nie przepłacaj u konkurencji!"

Maciej Burlikowski | 3 sierpnia 2016, 06:00

Operator komórkowy zachęca do przeniesienia numeru do swojej sieci.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, należący do Cyfrowego Polsatu, rozpoczął kampanię reklamową programu SmartDom skierowaną do abonentów Cyfrowego Polsatu, zachęcającą ich do przeniesienia usług telefonii komórkowej do Plusa, dzięki czemu mogą co miesiąc płacić o połowę mniej za abonament i to przez cały okres umowy.

Jeśli klient ma telewizję satelitarną w Cyfrowym Polsacie z zobowiązaniem min. 49,90 zł miesięcznie, to przenosząc swój numer do Plusa, otrzyma 50-proc. rabat na abonament telefoniczny.

Ofertę wspiera kampania reklamowa ze spotem telewizyjnym z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy są ambasadorami programu SmartDom. Spot pojawi się w kanałach głównych i tematycznych Polsatu. Działania reklamowe obejmą także radio, outdoor i internet.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey Group. Spot wyreżyserował Bartosz Prokopowicz według scenariusza Sławomira Klimkowskiego i Pawła Mazurkiewicza, reklamę wyprodukowało studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,