Kraj

Media Impact Polska rozpoczyna sprzedaż w modelu programmatic guaranteed

Do tej pory emisja reklam instream była możliwa jedynie w tradycyjnych modelach zakupu.

Media Impact Polska rozpoczyna sprzedaż reklam typu instream w modelu programmatic guaranteed. Oznacza to, że gwarantowana, nieaukcyjna powierzchnia reklamowa premium będzie dostępna również poprzez platformy programatyczne.

Ma to dawać możliwość pełnej kontroli nad emisją, targetowaniem oraz optymalizacją skuteczności działań reklamowych prowadzonych na formatach oraz powierzchniach z kategorii premium. Do tej pory emisja reklam w tej kategorii była możliwa jedynie w tradycyjnych modelach zakupu.

– Pierwszą kampanię opartą na formatach pre-roll w nowym modelu zrealizowaliśmy dla Omega Pharma wraz z agencją SalesTube (GroupOne). Dla nas jako wydawcy, przeniesienie tradycyjnej sprzedaży do platform zautomatyzowanych to naturalna kolej rzeczy ze względu na rosnące zapotrzebowanie rynku, jak również korzyści przede wszystkim w postaci optymalizacji czasu i pracy zespołu – mówi Marcin Olszewski, programmatic director w Media Impact Polska.