Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, prowadzi kampanię reklamową swojej marki regionalnej Leżajsk. To marka, której macierzystym regionem jest Podkarpacie, i właśnie do skojarzeń z tym regionem odwołuje się marketer. Przekonując, że “Wolno wolno”, czyli można i warto zwolnić tempo życia, by się nim bardziej cieszyć.
Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy reklamowe. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.
Opakowania opracowała agencja Wilk. Komunikację ATL przygotowała agencja Just. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.