Kraj

Leżajsk namawia, by zwolnić tempo

Just i MediaVest dla Grupy Żywiec.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGPamcDCN-Uk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, prowadzi kampanię reklamową swojej marki regionalnej Leżajsk. To marka, której macierzystym regionem jest Podkarpacie, i właśnie do skojarzeń z tym regionem odwołuje się marketer. Przekonując, że “Wolno wolno”, czyli można i warto zwolnić tempo życia, by się nim bardziej cieszyć.

Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy reklamowe. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.

Opakowania opracowała agencja Wilk. Komunikację ATL przygotowała agencja Just. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.