M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi odświeża kampanię z "Wyzwaniem smaku" [wideo]

Maciej Florek | 8 sierpnia 2016, 06:00

Działania realizują: BBDO Warszawa, Deloitte Digital, Ewesa i Media Direction OMD.

Akcja "Wyzwanie smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące "ślepe testy" smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Są wśród nich m.in. działkowicze, rycerze, miłośnicy kotów, ale także strażacy czy rowerzyści.

Akcja jest wspierana w mediach. Najciekawsze wyniki testu smaku będą przedstawiane w kampanii wideo (TV, internet) realizowanej przez agencję BBDO Warszawa, która odpowiada także za odświeżony koncept aktywacji oraz key visual wykorzystywany w kampanii OOH i kanałach trade.

Działania online obejmują m.in. współpracę z dwójką popularnych influencerów: Zuzanną Kołodziejczyk i Poszukiwaczem, którzy odwiedzają wybrane grupy i – za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, YouTube, Snapchat) – przedstawiają wyniki testów. Za całość działań online Pepsi odpowiada agencja Deloitte Digital.

Nad przebiegiem wszystkich wydarzeń w terenie czuwa realizująca je agencja field marketingu Ewesa.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,