Kraj

T-Mobile reklamuje tanie tablety

Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSB-lLOUsK1k%22%7D
Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska ruszył z kampanią reklamującą ofertę z tabletami w obniżonych cenach. Np. cenę Lenovo MIIX 300 (tablet 2 w 1 z dołączaną klawiaturą, dzięki której może służyć jako laptop) w taryfie Max z Internetem LTE (69,99 zł miesięcznie) operator obniżył z 599 zł do 1 zł.

W reklamach T-Mobile po raz kolejny występuje aktor Tomasz Kot. Oprócz emisji w telewizji i internecie zaplanowano także reklamę wielkoformatową, reklamy na ekranach w warszawskim metrze oraz materiały BTL w salonach operatora. Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za kreacje w internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7.