M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"New York Times" umieszcza po raz pierwszy wideo VR w kanale mobilnym

( red. ) | 10 sierpnia 2016, 06:00

Wideo 360 stopni ma zwiększyć popularność serwisów mobilnych NYT.

"New York Times" umieszcza po raz pierwszy wideo VR w swoich kanałach mobilnych na potrzeby autopromocji oraz w związku z potrzebą zwiększenia potencjału reklamowego kanału. Specjalne formaty wideo można oglądać również za pomocą okularów Google lub na ekranie swojego smartfona.
Za stworzenie interaktywnego filmu odpowiada wewnętrzny team produkcyjny gazety TBrand Studio, który wykorzystał technologię OmniVirt.
Film promujący format opiera się na miksie obrazów surrealistycznych i psychodelicznych z rozległymi wizjami naturalnymi,m.in. zachowań ptaków. Celem jest przekaz o wpływie naturalnych inspiracji na tworzenie nowych technologii, np. silniki odrzutowców inspirowane kształtem ptasich piór. Technologia ma za zadanie dodatkowo poszerzać możliwości poznania percepcyjnego czytelników, np. dawać możliwość oglądania Mekki, wspinaczki po nowym World Trade Centre z perspektywy himalaisty czy obserwacji podwodnych światów uchwyconych przez nurków głębinowych.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,