Kraj

Agencja Buzz ma nowego klienta

Właściciel platformy Rekomenduj.to rozpoczął obsługę GP Batteries.

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to, zyskała nowego klienta, firmę GP Batteries. Klient został pozyskany w wyniku działań newbiznesowych. Ruszyła już prowadzona przez agencją kampania rekomendacji dla marki GP Batteries.
Celem kampanii jest budowa świadomości wokół produktu – akumulatorów oraz ładowarek USB GP. Do akcji zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to w wieku 16-50 lat, którzy na co dzień korzystają z baterii. W projekcie wybranych zostało 300 ambasadorów, którzy otrzymali paczki z produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych, zarówno offline, jak i online. Rekomenduj.to ma angażować konsumentów w działania w social mediach, budując w ten sposób buzz. wokół samego produktu.
W ramach projektu została uruchomiona witryna pod adresem www.naladujsienadluzej.pl. Jej użytkownicy mogą korzystać ze specjalnie przygotowanego quizu, by odkryć swoją wewnętrzną energię.