Kraj

Faster & Better z kampanią dla Gerlacha

Marka chce odświeżyć wizerunek i dotrzeć do młodszej grupy docelowej.

Faster & Better z kampanią dla Gerlacha
Gerlach rozpoczął pierwszą od lat kampanię wizerunkową. Realizuje ją agencja Faster & Better w ramach wygranego przetargu na strategię i realizację repozycjonowania marki.

Działania pod hasłem “Wspólne chwile smakują lepiej” mają na celu odświeżenie tradycyjnego wizerunku marki i dotarcie do nowej, młodszej od dotychczasowej grupy docelowej.

Komunikacja obejmuje kampanię prasową, outdoorową i internet. Kampania prowadzona będzie do końca br.

Do realizacji kampanii Gerlach wybrał agencję Faster & Better – wcześniej odpowiedzialną za odświeżenie strony internetowej o charakterze e-commerce dla marki. Agencja stworzyła strategię komunikacji i strategię mediową,
zrealizowała sesję zdjęciową na potrzeby kampanii i odpowiada za kompleksową egzekucję działań we wszystkich kanałach.