M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fireball i Mindshare dla Grupy Eurocash

Katarzyna Kacprzak | 18 sierpnia 2016, 06:00

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.

Wystartowała promocja konsumencka grupy Eurocash. "MegaKolekcja" to postaci z filmów Disney i Disney/Pixar, zebrane w kolekcji 30 figurek. Akcja obejmuje sklepy franczyzowe i partnerskie Grupy Eurocash: sieć Abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek, Lewiatan, 1minute oraz salony prasowe Inmedio.

Obsługą akcji "MegaKolekcja" dla grupy Eurocash, podobnie jak zeszłorocznym "Megaturniejem", zajmuje się agencja reklamowa Fireball wspólnie ze studiem Ellmann Creative, odpowiedzialnym m.in. za kreację i produkcję spotów TV. Komunikacja "MegaKolekcji" obejmuje materiały POS w sklepach, stronę internetową, media społecznościowe oraz konkurs kreatywny na fanpage. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Mindshare odpowiedzialny jest również za planowanie i zakup mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,