Przetargi

Pięć domów mediowych w przetargu na obsługę sieci Intermarche

Firma SCA PR Polska zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu na obsługę sieci supermarketów Intermarche. Wartość budżetu nie została ujawniona...

Firma SCA PR Polska zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu na obsługę sieci supermarketów Intermarche. Wartość budżetu nie została ujawniona podobnie jak nazwy agencji, do których wysłano zaproszenia. Wiadomo jedynie, że w przetargu uczestniczy Starcom, który obecnie planuje i kupuje media dla Intermarche. Termin składania ofert upływa 6 grudnia br. W tym roku miała miejsce pierwsza telewizyjna kampania reklamowa tej marki. W sumie od stycznia do października br. według danych cennikowych reklamodawca ten wydał na kampanie 4,9 mln zł (dane: Expert Monitor). W zakresie strategii i kreacji supermarkety Intermarche obsługiwane są przez agencję reklamową Continuum należącą do grupy A Linea. (PR)