Kraj

PKO BP reklamuje pożyczki gotówkowe "do szkoły"

Kampanię przygotowały Agencja Warszawa i Havas Media.

PKO BP reklamuje pożyczki gotówkowe "do szkoły"
Bank PKO BP ruszył z kampanią reklamową “Na pierwszy dzwonek – Mini Ratka z niskim oprocentowaniem”. Bank reklamuje ofertę krótkoterminowej pożyczki gotówkowej z oprocentowaniem 0,99 proc. na maksymalnie 9 miesięcy. Promocja potrwa do 30 września, a towarzyszyć jej będzie kampania marketingowa.

Bank kusi oprocentowaniem tylko 0,99 proc. i prowizją 9,99 proc. dostępnymi dla wszystkich klientów od 22 sierpnia. Na takich  warunkach, przy okresie spłaty do 9 miesięcy, pożyczyć można nawet 120 tys. zł (wraz z kredytowanymi kosztami) bez dodatkowych wymagań, np. konieczności założenia ROR, zapewnienia określonych wpływów czy zakupu innych produktów.

Kampania reklamowa także potrwa do 30 września. Jej kluczowym medium jest radio. Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach radiowych oraz sieciach radiostacji lokalnych. Równolegle prowadzona będzie także w internecie. Jej kreację przygotowała Agencja Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.