Zagranica

Statyści gwiazdorzą w katalogu IKEA

W Brukseli bohaterami kampanii wspierającej wprowadzenie nowego katalogu zostali statyści.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2sf6xdR8OtI%22%7D
W Belgii wystartowała kampania promująca nowy katalog IKEA autorstwa DDB Brussels. W spocie promocyjnym wypowiadają się statyści, których możemy oglądać na kartach katalogów. Uczestnicy akcji opowiadają o swojej ekscytacji wynikającej z tego, że ich wizerunki będą obecne na kartach katalogów na całym świecie. Koncept kreatywny jest oparty na dowcipie – zderzeniu ekscytacji uczestników działań z faktem, że głównymi “bohaterami” i gwiazdami katalogu są meble. 

(AdWeek)