Kraj

Synertime zatrudnia dwóch specjalistów social mediów

Zajmą się projektami z obszaru FMCG, kulturalno-rozrywkowego, healthcare i CSR.

Synertime zatrudnia dwóch specjalistów social mediów
Do agencji Synertime dołączyły dwie nowe osoby związane z mediami społecznościowymi. Klaudia Daniluk (z lewej) objęła stanowisko social media executive, a Katarzyna Markiewicz pracuje jako account executive. Będą sprawować pieczę nad projektami z obszaru FMCG, kulturalno-rozrywkowego, healthcare i CSR.

Klaudia Daniluk jest założycielką programu “Lubię Pomagam” – kampanii zdrowotnej promującej krwiodawstwo i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych. Zanim związała się z Synertime swoje umiejętności zdobywała m.in. w agencji kreatywnej Connectmedica, gdzie realizowała działania socialmediowe na rzecz marek z obszaru zdrowia i farmacji.

Katarzyna Markiewicz przeszła do Synertime z Grupy Accata, gdzie współpracowała z blogerami, mediami, organizowała eventy oraz prowadziła działania marketingowe i PR-owe.