Kraj

DDB i Tequila przygotowały promocję "Co stoi za Tyskim?"

Agencja reklamowa DDB Warszawa i firma marketing services Tequila/Polska są autorami najnowszej promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej dla marki...

Agencja reklamowa DDB Warszawa i firma marketing services Tequila/Polska są autorami najnowszej promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej dla marki piwa Tyskie (Kompania Piwowarska SA). Mechanizm promocji prowadzonej pod hasłem “Co stoi za Tyskim?” polega na skompletowaniu hasła “Tyskie 375 lat” z elementów znajdujących się na kontretykiecie butelek piwa Tyskie. Po ich zebraniu konsument wybiera jedną spośród 45 nagród i wysyła zgłoszenie do browaru. Łączna wartość nagród wynosi 1,5 mln zł. Najbardziej wartościową jest mieszkanie za 280 tys. zł. Promocja potrwa do końca grudnia br. Wspiera ją kampania reklamowa, która rozpoczęła się w listopadzie br. W emisji pojawiły się filmy o długości 15 s. Każdy z nich poświęcony jest jednej z następujących nagród: wspomnianego mieszkania u developera Echo Investment, samochodowi VW Golf, nagrodzie pieniężnej – 375 zł dziennie przez 375 dni na karcie Visa, motocyklowi Harley Davidson, cyfrowej kamerze Sony i gitarze elektrycznej Gibson Les Paul Studio. Do nagród wybrano takie marki, za którymi stają konkretne wartości, z którymi utożsamiane ma być piwo Tyskie. Promocję wspiera także witryna internetowa www.tyskie.pl. Budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej SA obsługiwany jest przez Starcom. (JP)