Kraj

Tarczyński wprowadza kabanoski do kin

Tarczyński SA promuje swoje produkty dla dzieci w kinach Cinema City.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFkiPO_iX16o%22%7D
Po dwuletniej obecności w kinach firma Tarczyński poszerza ofertę kinowych przekąsek o “Gryzzale” – drobiowe kabanoski dla dzieci. Produkty w małych opakowaniach dostępne będą od września we wszystkich barach kinowych sieci Cinema City. Wprowadzenie kabanosów do sprzedaży wspiera kampania obejmująca emisję 15-sek. spotu przed filmami familijnymi oraz działania poza ekranem: monidła i roll-upy. Ekspozycję marki w barach zapewnią także materiały POS. Kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki Gryzzale. Ma pokazywać, że kabanosy mogą być zdrową alternatywą dla najmłodszych. Kreację spotu przygotowała agencja Plankton. Media Tarczyński zakupił bezpośrednio. Działania w kinach koordynuje New Age Media.