Zagranica

Coca-Cola promuje czary-mary

Iluzjonista Justin Flom daje odpocząć od tematu dzielenia się radością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxeZXPbxCTSw%22%7D
Coca-Cola w wybranych krajach Europy wystartowała z kampanią, w której wystąpił iluzjonista Justin Flom. W filmie reklamowym zrealizowanym przez agencję David magik zamienia podstawową wersję Coli na Colę Zero, Colę Light czy Colę Life (słodzoną stewią). Flom jest mieszkańcem Nowego Jorku i gwiazdą mediów społecznościowych. Spot podkreśla m.in. różnice w wyborach smakowych – kobiety na przykład wybierają jaśniejsze etykiety, ale i napoje funkcjonalne. Coca-Cola zapowiada, że dwukrotnie zwiększy swoje wysiłki, aby podkreślać różnorodność portfolio i promować wersje niskokaloryczne.
Kampania będzie miała swoje odsłony również w mediach cyfrowych i drukowanych.

(AdWeek)