Zakończyła się charytatywna rywalizacja ponad podziałami “Kilometry na Maxa”.
Maksio Świerkowski jest synkiem firmowej koleżanki z PHD Media Direction i zbiera fundusze na serię ratujących życie operacji, które będą przeprowadzone w USA na początku września. Rywalizacja, w którą zaangażowała się niemal cała branża mediowa, poprzez zaangażowanie finansowe firm, nadspodziewanie szeroki zasięg i związane z tym wpłaty indywidualne, przyczyniła się znacząco do sfinansowania pierwszej z serii operacji.
Popularność akcji, sportowy duch i wola walki uczestników przeszły najśmielsze oczekiwania: pierwotny – wydawało się – cel 100 tysięcy kilometrów został osiągnięty już po kilku dniach. Kolejny, określony jako odległość od Ziemi do Księżyca, zrealizowano w przeciągu tygodnia, a milion kilometrów został przekroczony w połowie sierpnia. Finalnie 5,7 tys. uczestników biegając, jeżdżąc i wędrując, pokonało prawie 2 miliony kilometrów w ciągu półtora miesiąca.
PHD Media Direction, w imieniu Maksa, jego rodziców i braciszka Aleksa gorąco i serdecznie dziękuje wszystkim uczestnikom!