Kraj

Carex startuje z promocją konsumencką

Ruszają działania promocyjne marki adresowane do dzieci.

Carex startuje z promocją konsumencką
Wczoraj marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną promocję konsumencką “Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W okresie trwania promocji na wariantach dziecięcych mydeł Carex w punktach sprzedaży w całej Polsce pojawią się bohaterowie kinowego hitu Disney/Pixar “Gdzie jest Dory?”, który wkrótce ukaże się na DVD i Blu-Ray.
Akcji realizowanej we współpracy z The Walt Disney Company Polska towarzyszy konkurs z nagrodami. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolny wariant mydła dla dzieci Carex, zarejestrować paragon na stronie WWW marki oraz wykonać zadanie konkursowe, polegające na przesłaniu zdjęcia ilustrującego hasło “brudne dziecko to szczęśliwe dziecko”.
Promocja zapowiadająca premierę filmu na DVD i Blu-Ray komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach i naklejkach na produktach, standach promocyjnych, cenówkach oraz szarfach przypółkowych umieszczonych w punktach sprzedaży. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w kanałach telewizyjnych Disney oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Akcja trwa od 1 września do 31 października 2016 r.
Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o. Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.