M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łowicz rusza z łowczą kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 września 2016, 06:00

Startuje drugi etap komunikacji marki.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 25 sierpnia, marka Łowicz z portfolio Maspeksu wystartowała z kampanią sosów. Właśnie realizowany jest jej drugi etap. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VoD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski.
Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Wideo odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów - prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz "Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki "Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do "łooowów".
Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,