M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel startuje ze wsparciem marketingowym kremów do smarowania

Katarzyna Woźniak | 2 września 2016, 06:00

Marketer chce odpowiedzieć na popularność Nutelli.

Startuje nowa kampania reklamowa marki Wedel (Lotte Wedel), w której centrum znajduje się krem do smarowania w dwóch smakach. Wedel poszerzył portfolio w lipcu (MMP24 z 1 lipca) o kremy w smakach czekoladowym i karmelowym. Produkt jest wspierany zintegrowaną kampanią marketingową, która obejmuje telewizję, działania internetowe, social media, public relations oraz aktywacje w punktach sprzedaży.
W ramach działań internetowych powstał m.in. landing page, na którym dostępna jest specjalnie zaprojektowana gra – smarowanie przez "scrollowanie”. Zabawa polega na wirtualnym rozprowadzaniu po smakowitych kanapkach Kremu Wedlowskiego. Ponadto w kanałach socialmediowych marki organizowane są liczne konkursy z pysznymi nagrodami.
Dodatkowo kampania jest silnie wspierana działaniami niestandardowymi. Marka E.Wedel podjęła współpracę z popularnymi influencerami - SKKF i Jasiem Dąbrowskim, którzy będą się dzielić treściami na swoich kanałach. Cała kampania jest wspierana klasycznymi działaniami z zakresu media relations. Dodatkowo w ramach wsparcia są prowadzone aktywacje w punktach sprzedaży zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym, m.in. materiały POS, sampling oraz specjalne strefy.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za kampanię w internecie odpowiada Cosmo.

Czytaj więcej na temat: , , ,