Kraj

Maciej Zoll w zespole Brand Partnership Discovery Networks

Zajmie się obsługą projektów z oferty Eurosport Experience.

Maciej Zoll w zespole Brand Partnership Discovery Networks
Do zespołu Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) dołączył Maciej Zoll. Jako brand partnership executive Eurosport wesprze on kierowany przez Jacka Szymczyka dział Discovery Media Brand Partnership.

Na swoim stanowisku Zoll będzie odpowiadać za proaktywne rozwijanie i wspieranie projektów sprzedażowych w ramach oferty Eurosport Experience, którą nadawca wprowadził na rynek w marcu br.

– W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie usługą Eurosport Experience zdecydowaliśmy się powiększyć zespół o osobę z doświadczeniem w prowadzeniu projektów powiązanych ze światem sportu – powiedział Jacek Szymczyk, ad sales director Discovery Networks w Polsce.

Maciej Zoll ma niemal 20-letnie doświadczenie w branży, które zdobywał m.in. w agencjach Euro RSCG Marketing House i Option One Sales & Marketing Services. Od 2014 r. pracował w Agorze SA, gdzie wspierał serwis Sport.pl przy wdrażaniu i koordynacji projektów sprzedażowych, tworzeniu strategii marketingowych oraz rozwiązań reklamowych B2B dla międzynarodowych marek.