Kraj

Langmedia wprowadza na rynek uaktualnioną wersję marketingowego słownika polsko-angielskiego

Nowa wersja słownika zawiera blisko 3,5 tys. haseł.

Langmedia wprowadza na rynek uaktualnioną wersję marketingowego słownika polsko-angielskiego
Langmedia wprowadza na rynek uaktualnioną wersję specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego Diki.pl, zawierającego blisko 3,5 tys. haseł. Jak zapewnia biuro prasowe, to jedyne takie narzędzie przygotowane
z myślą o branży marketingowej w Polsce.
Słownik został rozszerzony o nowe specjalistyczne hasła, w tym dotyczące marketingu online. Równocześnie dokonano aktualizacji istniejących już haseł – zweryfikowano wszystkie pod kątem merytorycznym i językowym. Dodano brakujące hasła z zakresu marketingu tradycyjnego i online. Do najważniejszych dodano także przykładowe zdania pokazujące zastosowanie danego słowa. Przykłady oparte są na zachodnich artykułach branżowych, co ma pomóc lepiej zrozumieć hasła w kontekście i ułatwić czytanie fachowej literatury.
Nowy słownik marketingowy zawiera około 3480 haseł. Poprzednia wersja zawierała ich 2600.