Kraj

Grześki w "The Voice od Poland"

Wafle Coliana pojawią się w popularnym show.

W ubiegłym tygodniu na antenę TVP2 wrócił program “The Voice of Poland”. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki – wafle z portfolio Colian SA. Kampania marki Grześki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu.
Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie “Kulisy Voice of Poland”, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl.
Warsztat wokalny uczestników oceniać będzie jury: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która zadebiutuje w roli trenerki. Muzyczny talent-show poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo do popularnego duetu dołączy Barbara Kurdej-Szatan.

Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu zajmuje się Mediabrands Studios.