Zagranica

Sainsbury wprowadza linię ubrań premium

Na Wyspach sieć idzie w ślady Tesco, Aldi i Lidla.

Sieć Sainsbury na Wyspach idzie w ślady innych sieci i wprowadza na rynek linię ubrań premium. Strategia jest związana z rynkowym trendem poszukiwania atrakcyjnych cenowo ubrań w dyskontach, a jednocześnie próbą wycofania się Sainsbury z linii ubrań niskiej jakości.
Nowa linia będzie kosztować nieco więcej niż poprzednie propozycje odzieżowe sieci, będzie wyższej jakości, ale wciąż nieprzekraczającej standardowej linii produktów supermarketowych.
Sainsbury poinformował, że jego obroty w segmencie odzieży wkrótce przekroczą miliard funtów, a – jak wynika z danych Kantara – 10 funtów wydawanych w sieci jeden przypada na kupno odzieży.
Tesco obecnie pracuje nad nową linią ubrań dla marki F&F, a Asda pracuje nad produkcją ubrań wykorzystujących nowoczesne technologie w ubraniach pod marką George.

(Retail Gazette)