Kraj

160 lat Żywca

Z okazji rocznicy marka rusza z kampanią wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAyxCmaAVtAA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Browar w Żywcu, największy z należących do Grupy Żywiec, drugiego po Kompanii Piwowarskiej producenta piwa w kraju, w tym roku obchodzi 160-lecie działalności. Z tej okazji marketer przygotował kampanię wizerunkową swojej sztandarowej marki.

W 30-sekundowej reklamie Żywiec przypomina historię swojego pochodzenia, zawartą w tradycji, pasji i miejscu. Spot emitowany jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz serwisach VoD. Za jego kreację odpowiada agencja Syzygy Warsaw, wyreżyserował go Marcin Filipek, a za scenografię odpowiadał Jeremi Brodnicki. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, planowaniem i zakupem mediów zaś dom mediowy MediaVest.

Oprócz żywieckiego browaru Grupa Żywiec jest także właścicielem czterech innych browarów: w Elblągu, Leżajsku, Warce i najstarszego z nich w Cieszynie.