Mindshare, VML, Grey oraz Brand New Heaven będą obsługiwać mBank przez kolejne trzy lata.
W ostatnich miesiącach odbyły się przetargi, w ramach których mBank, jeden z największych i najaktywniejszych reklamowo banków, wybrał agencje świadczące usługi marketingowe.
Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, zajmie się dom mediowy Mindshare. Agencją strategiczną pozostanie Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych banku. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię "Kredyt ma się rozumieć” dotyczącą kredytów gotówkowych banku.
Wspierać ją będzie agencja Brand New Heaven. Z firmą tą mBank współpracował m.in. przy realizacji kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, która została bardzo dobrze odebrana i otrzymała szereg nagród.
Z kolei strategia reklamowa marki w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland.
- Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen - wskazuje Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.
Zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku kolejne przetargi odbędą się za trzy lata.
Z aktywami 123,3 mld zł (na koniec czerwca br.) mBank jest czwartym pod względem wielkości, po PKO BP, Pekao SA i BZ WBK, bankiem w Polsce. Pod względem wydatków reklamowych w ub.r. był trzecim, po ING Banku i BGŻ BNP Paribas, reklamodawcą w branży (102,8 mln zł cennikowo; źródło: Kantar Media).
Czytaj więcej na temat: MindShare, Grey, Pekao SA, PKO BP, ING Bank, mBank, BZ WBK, Ryniewicz Iwona, VML, Brand New Heaven, BGŻ BNP Paribas