Kraj

Krzysztof Stelmaszyk, Rafał Cieszyński i koza reklamują internet od NC+

Telewizyjno-internetowo-radiową kampanię przygotowały: agencja 2012 i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnzkdooys9i8%22%7D
Operator platformy telewizji satelitarnej NC+ rusza z kampanią reklamującą jego ofertę internetową. W szczególności chodzi o unikatową usługę Unlimited TV, która umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację NC+ Go lub przez stronę Ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych.

Na tym właśnie beneficie oferty oparta została koncepcja reklam “Koza zeżre wszystko, a limitowi transferu – nie da rady”. Do reklamy zaangażowano aktorów Krzysztofa Stelmaszyka i Rafała Cieszyńskiego. Spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk.

Za strategię komunikacji i egzekucję kampanii odpowiada zespół marketingu platformy. Kreację przygotowała Agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Produkcją reklam zajęło się Dobro, postprodukcją Platige Image zaś reżyserią Sebastian Pańczyk. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu oraz w puntach sprzedaży i poprzez komunikację wewnętrzną do abonentów NC+.

Abonenci kupujący połączone pakiety usług: telewizji, internetu i telefonii komórkowej otrzymują na nie rabaty. Triple play, czyli tzw. potrójna usługa od NC+, zawiera oferowane obecnie pakiety telewizyjne platformy oraz internet i usługę telefonii komórkowej dostarczane przy współpracy z firmą P4, operatorem sieci Play. Jak wskazuje NC+ współpraca z Playem nie oznacza końca dotychczasowej współpracy z Orange Polska, z którą wiąże ją długoterminowe partnerstwo.