Operator platformy telewizji satelitarnej NC+ rusza z kampanią reklamującą jego ofertę internetową. W szczególności chodzi o unikatową usługę Unlimited TV, która umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację NC+ Go lub przez stronę Ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych.
Na tym właśnie beneficie oferty oparta została koncepcja reklam “Koza zeżre wszystko, a limitowi transferu – nie da rady”. Do reklamy zaangażowano aktorów Krzysztofa Stelmaszyka i Rafała Cieszyńskiego. Spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk.
Za strategię komunikacji i egzekucję kampanii odpowiada zespół marketingu platformy. Kreację przygotowała Agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Produkcją reklam zajęło się Dobro, postprodukcją Platige Image zaś reżyserią Sebastian Pańczyk. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu oraz w puntach sprzedaży i poprzez komunikację wewnętrzną do abonentów NC+.
Abonenci kupujący połączone pakiety usług: telewizji, internetu i telefonii komórkowej otrzymują na nie rabaty. Triple play, czyli tzw. potrójna usługa od NC+, zawiera oferowane obecnie pakiety telewizyjne platformy oraz internet i usługę telefonii komórkowej dostarczane przy współpracy z firmą P4, operatorem sieci Play. Jak wskazuje NC+ współpraca z Playem nie oznacza końca dotychczasowej współpracy z Orange Polska, z którą wiąże ją długoterminowe partnerstwo.