Zagranica

Heineken prezentuje kampanię związaną z Formułą I

Marka w humorystyczny sposób rozprawia się z zarzutami, że nie powinna angażować się w wyścigi samochodowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtV6gygNPetU%26feature%3Dem-share_video_user%22%7D
Heineken prezentuje kampanię związaną z Formułą I. Brand przeznaczył 200 mln dol. na sponsoring tych wyścigów. Już kilka miesięcy temu, kiedy informacje o związkach Heinekena z Formułą I zostały upublicznione, pojawiły się głosy, że marketingu piwa nie powinno łączyć się z wyścigami samochodowymi. Film w dowcipny sposób rozprawia się z tymi opiniami. Bohaterem spotu jest legendarny kierowca Formuły I Jackie Stewart, który w różnych chwilach swojej kariery jest częstowany butelką Heinekena, ale za każdym razem grzecznie odmawia. Autorem kreacji jest Publicis Italy – globalna agencja marki.