Kraj

Empik zadowolony z pierwszych wyników nowego programu lojalnościowego

Po dwóch tygodniach od startu Mój Empik zgromadził 200 tys. użytkowników.

Empik zadowolony z pierwszych wyników nowego programu lojalnościowego
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 sierpnia br., sieć Empik wystartowała z programem lojalnościowym Mój Empik. Jak poinformowało biuro prasowe, po dwóch tygodniach od momentu startu programu chęć korzystania z niego zgłosiło 200 tys. użytkowników.
Mój Empik ma oznaczać przede wszystkim promocje personalizowane – program zapamiętuje kulturalne preferencje, co ma gwarantować specjalnie przygotowane zniżki, zaproszenia i informacje. Nie ma konieczności noszenia ze sobą karty – program jest również obsługiwany przez mobilną aplikację. Promocje i specjalne oferty będą komunikowane SMS-em, e-mailem lub inną drogą elektroniczną (w zależności od zgody udzielonej przez uczestnika w toku rejestracji). Dodatkowo na swoim koncie można tworzyć listy prezentów oraz przeczytanych książek czy obejrzanych filmów i dzielić się nimi ze znajomymi w internecie. Każdy uczestnik Mojego Empiku dostanie również powitalny bonus. Mój Empik oferuje również pomoc wybranym bibliotekom w kraju.

Tagi