Kraj

Zmiany w dziale PR w Eurozecie

Katarzyna Szczepanik z końcem września pożegna się z Grupą.

Katarzyna Szczepanik – rzecznik / PR manager Grupy Eurozet, po czterech latach zdecydowała o rozstaniu z firmą. Będzie z nią związana do końca września. Jej obowiązki przejmuje Michał Aleksandrowicz. Niebawem Eurozet poinformuje, jak będzie wyglądał zespół PR w Eurozecie.
W Eurozecie Katarzyna Szczepaniak odpowiadała za PR korporacyjny, produktowy (wszystkich stacji Grupy), eventy, takie jak Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez pięć lat na tym samym stanowisku pracowała dla telewizyjnej platformy N, gdzie za PR-owy start-up projektu otrzymała branżową nagrodę Protony. Z ITI związała się w 2002 r., gdzie jako producent w ITI Film Studio, a karierę zaczynała w Bertelsmann Music, odpowiadając za katalog projektów specjalnych (premium, kompilacje) i dział muz. klasyka/jazz/world.Skończyła Akademię Muzyczną im. F.Chopina w klasie skrzypiec oraz podyplomowe studia Public Relations na SGH.
Michał Aleksandrowicz z branżą PR jest związany od 1999 r. Zaczynał w agencji Ciszewski Public Relations (obecnie MSL Group). Pracował również w agencjach Headlines, Advanced PR i współprowadził Kibo PR. Był m.in. rzecznikiem prasowym sieci restauracji Pizza Hut i KFC oraz firmy Jutrzenka SA. Z Grupą Eurozet jest związany od września 2009 r. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.