Zagranica

Carrefour we Francji wykorzystuje wirtualną rzeczywistość

W związku z obchodami rocznicy na rodzimym rynku sieć wprowadza specjalną aplikację i wykorzystuje okulary VR, aby ułatwić zakupy konsumentom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSfO7VAaIxRc%22%7D
Carrefour we Francji w związku ze swoim jubileuszem na rodzimym rynku wprowadza wiele unowocześnień i udogodnień dla klientów sieci. W obrębie sklepów wprowadza m.in. po raz pierwszy technologię okularów VR, które będą dostępne dla 175 tys. klientów w cenie 3 euro za sztukę. Będą mogły być wykorzystywane na potrzeby dokonywania zakupów przez internet. W specjalnie stworzonej na potrzeby działań promocyjnych aplikacji istnieje opcja, która pozwala przy użyciu smartfonu i okularów przemierzać wózkiem sklep wśród gór lodowych, zaczarowanego lasu produktów spożywczych, futurystycznego świata sprzętu elektronicznego i AGD, a także w dziale produktów zapowiadających nadejście świąt. W ciągu miesiąca Carrefour będzie prowadził wielokanałowe działania reklamowe we Francji. W ramach promocji konsumenci z kartą stałego klienta będą mogli kupić wiele produktów nawet do 70 proc. taniej. Promocją objętych będzie wiele produktów znanych marek. 

(EPR Retail News)