Carrefour we Francji w związku ze swoim jubileuszem na rodzimym rynku wprowadza wiele unowocześnień i udogodnień dla klientów sieci. W obrębie sklepów wprowadza m.in. po raz pierwszy technologię okularów VR, które będą dostępne dla 175 tys. klientów w cenie 3 euro za sztukę. Będą mogły być wykorzystywane na potrzeby dokonywania zakupów przez internet. W specjalnie stworzonej na potrzeby działań promocyjnych aplikacji istnieje opcja, która pozwala przy użyciu smartfonu i okularów przemierzać wózkiem sklep wśród gór lodowych, zaczarowanego lasu produktów spożywczych, futurystycznego świata sprzętu elektronicznego i AGD, a także w dziale produktów zapowiadających nadejście świąt. W ciągu miesiąca Carrefour będzie prowadził wielokanałowe działania reklamowe we Francji. W ramach promocji konsumenci z kartą stałego klienta będą mogli kupić wiele produktów nawet do 70 proc. taniej. Promocją objętych będzie wiele produktów znanych marek.
(EPR Retail News)