Kraj

"Gość Radia Zet" wsparty kampanią promocyjną

Stacja Eurozetu zachęca do słuchania rozmów Konrada Piaseckiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsFu0RI2TdQI%22%7D
Wystartowała kampania promująca nową odsłonę programu “Gość Radia Zet”, którego gospodarzem jest Konrad Piasecki.
Piasecki zadebiutował 5 września w roli prowadzącego audycję (dni powszednie po 8.00). Przed weekendem wystartowały działania w telewizji i internecie wspierające promocję programu. Bierze w niej udział sam publicysta – Konrad Piasecki.
30-sekundowe spoty można zobaczyć w telewizjach: TVN, TVN24, TVN BiŚ i TV Puls. Kampania objęła również internet, w tym Onet, Wirtualną Polskę, Tvn24.pl, a także inne serwisy o tematyce biznesowej i informacyjnej. Koncepcję kreatywną spotów przygotował Filip Haman z Tofi Productions we współpracy z działem promocji Radia Zet. Ten sam dom kreatywny był odpowiedzialny za produkcję. Planowaniem i zakupem mediów zajęli się Zenith Optimedia Group i dział online Grupy Eurozet.