M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aldi z pierwszą kampanią telewizyjną w historii

( red. ) | 13 września 2016, 06:00

W Niemczech startuje pierwsza w historii sieci kampania telewizyjna na rodzimym rynku o charakterze wizerunkowym.

Niemiecka sieć dyskontów Aldi po raz pierwszy w swojej historii wystartowała w Niemczech z telewizyjną kampanią o charakterze wizerunkowym. Główni bohaterowie to dzieci, a spot ukazuje ich beztroskie zabawy. W tle widać również wielkie marki, jak Coca-Cola czy Pampers.
Przez wiele lat strategia marketera opierała się na wyłączeniu wydatków reklamowych na komunikaty w telewizji. Sporadycznie, w czasie świąt, pojawiały się m.in. na Wyspach. Dodatkowo w komunikatach marketingowych Aldi eksponowanie wielkich marek było zakazane.
Teraz Aldi nie podkreśla jedynie atrakcyjności cenowej, ale prostotę. Hasło "Einfach ist mehr", czyli "Proste oznacza więcej" ma dodatkowo akcentować komunikat odnoszący się do agresywnej oferty wielkich sieci, w której gubi się współczesny konsument. Aldi ma za to dostarczać wszystko, co najbardziej potrzebne w odpowiednio niskich cenach bez uszczerbku na jakości. W reklamie dzieci skarżą się, że dorośli komplikują świat i do tej skargi Aldi chce się odnieść.
W Niemczech dużym telewizyjnym reklamodawcą jest Lidl - inwestował miliony euro w kampanię "Lidl Lohnt sich" ("Lidl się opłaca"), a obecnie w kampanię "Du hast die Wahl" ("Masz wybór").

(The Local)

Czytaj więcej na temat: , , ,