Kraj

Daniel Marciniak wraca do kreacji DDB & Tribal

Po rocznej przerwie do agencji powraca jako art director.

Daniel Marciniak wraca do kreacji DDB & Tribal
Daniel Marciniak powraca po rocznej przerwie do agencji DDB & Tribal i obejmuje stanowisko art directora. Jest designerem, animatorem i art directorem, absolwentem warszawskiej ASP na Wydziale Grafiki, hobbystycznie muzykiem i malarzem. W reklamie pracuje od czterech lat z przerwami na działania w obszarze brandingowym.
Współpracował m.in. z DDB & Tribal, VML Warsaw, Agencją 2012, tworząc kreację dla takich marek, jak McDonald’s, PZU, Orange, mBank, Lay’s czy Avon. W ubiegłym roku zdobył sześć nagród i jedną nominację KTR (w tym brąz w kategorii design) oraz jedną nagrodę i jedną nominację w konkursie Innovation Awards za projekty: „2forU: the Games” i „Move Update”.
Poza branżą autor pracy multimedialnej “Memory” wyróżnionej nagrodami, m.in. Vimeo Staff Picks i Nagrodą Roku 2014 Rektora ASP w Warszawie.