M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamil Michalski digital directorem w Kantar Insights Poland

Maciej Burlikowski | 13 września 2016, 06:00

Ma 15-letnie doświadczenie w firmach badawczych; przeszedł z Ipsosu.

Do zespołu Kantar Insights Poland (organizacja obejmująca Kantar Millward Brown i Kantar TNS) dołączył Kamil Michalski, który obejmie nowo utworzone stanowisko digital directora. Będzie kierował działaniami w obrębie zarówno realizacji badań typu digital, takich jak m.in. panele czy online communities, jak i tworzeniem strategii rozwoju badań digital i online.

Michalski przez ponad 15 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w takich firmach badawczych jak GfK Polonia czy IIBR/Gemius. Zajmował się sektorami FMCG i narzędziami badawczymi typu online. Do Kantar Insight Poland przeszedł z Ipsosu, gdzie był odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie technik online i mobile w Polsce oraz regionie CEEA. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,