Właśnie wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem “Szalone możliwości”. Tym razem marka postawiła na dwa spoty wideo, które w kinowym stylu prezentują kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, które mają być dostępne w sieci TK Maxx. Spoty podkreślają ofertę produktową: stylowe kurtki, sukienki na różne okazje i produkty do makijażu.
Bohaterką pierwszego ze spotów jest znana kaskaderka – Sarah Wignot – która ubrana w sukienkę i skórzaną kurtkę prezentuje akrobacje na motocyklu.
Drugi spot koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż, tłumacząc, że dzięki odkrytym w TK Maxx kosmetykom była w stanie wyposażyć całą załogę w niezbędny ekwipunek.
Spoty wideo uzupełnione są dwiema zabawnymi wizualizacjami ATL, przedstawiającymi niejednoznaczne historie, które mają zachęcić klientów do odkrywania nowych możliwości.
Kampania zostanie wyemitowana na czterech europejskich rynkach – w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech. W Polsce realizowana będzie w telewizji, internecie, mediach społecznościowych i na outdoorze oraz urządzeniach mobilnych. Agencja Wieden+Kennedy odpowiada za koncepcję kreatywną, Mindshare za realizację działań reklamowych, a Ogilvy PR za prowadzenie kampanii PR oraz działania w social mediach.