Kraj

ZTE rusza z pierwszą dużą kampanią - Omenaa Mensah ambasadorką marki

Startuje kampania smartfonu ZTE Blade; będą kolejne.

ZTE rusza z pierwszą dużą kampanią - Omenaa Mensah ambasadorką marki
Chiński producent telefonów komórkowych ZTE zatrudnił do reklamy swojej marki w Polsce Omenę Mensah – modelkę i prezenterkę pogody z TVN-u. Agencja reklamowa Pompidou przygotowuje kampanię reklamową. Ma ona ruszyć na początku paźðziernika br. i potrwa do końca br. Producent zaplanował szerokie wsparcie w internecie (spoty m.in. w YouTube, działania w social mediach oraz inne aktywności digital), na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) i działań PR z udziałem ambasadorki.

– Podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizujemy konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych, opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako “affordable premium” [ang. affordable – przystępny, dostępny – dop. red.] – wyjaśnia Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE Poland.

Omenaa Mensah będzie reklamowała smartfon ZTE Blade V7 Lite, ale planowane są kolejne kampanie z jej udziałem mające budować wizerunek marki w Polsce.

– Uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach – przekonuje Koba.

Kampania realizowana jest we współpracy z Polkomtelem, operatorem sieci komórkowej Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), stąd m.in. obecność agencji Pompidou, a także współpraca w wybranych elementach planowania i zakupu mediów z domem mediowym Vizeum, który pracuje dla Plusa.

ZTE w Polsce pod względem sprzedaży telefonów jest poza pierwszą piątką producentów. Firma oferuje na naszym rynku telefony od 2010 r.