Kraj

Suzuki szeroko reklamuje nowe SX4 S-Cross

Kampanię w telewizji, internecie, kinach, radiu i na outdoorze przygotowały Communication Unlimited i Value Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3yEOkeHLr-o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Suzuki Motor Poland, importer i dystrybutor aut japońskiej marki, prowadzi szeroko zakrojoną kampanię nowego modelu swojego miejskiego crossovera SX4 S-Cross pod hasłem: “Wskaż swój cel”.

Kampania prowadzona jest we wszystkich kanałach: od telewizji (m.in. w kanały grup TVP, TVN i Polsatu), przez digital, kino, media społecznościowe, aż po radio i outdoor.

Za kreację odpowiada agencja Communication Unlimited, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Value Media.