Kraj

Frosta startuje z kampanią swoich produktów

Marka podkreśla naturalność i najwyższą jakość.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8k3E395wg3M%22%7D
Wczoraj wystartowała nowa odsłona kampanii marki Frosta pod hasłem “100 proc. naturalnego smaku”. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz internecie.
Bohaterami tegorocznej odsłony kampanii telewizyjnej są Złote Paluszki, gama szpinaków oraz ubiegłoroczna nowość – warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również Dania gotowe oraz tegoroczne nowości Frosty, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych. Najnowsza kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki. W rolę przewodnika wciela się Piotr z Frosty, który ma przybliżać widzom politykę 100 proc. naturalnego smaku, co ma gwarantować najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Firma zapewnia, że produkty z jej portfolio nie mają w swoim składzie barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb – wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNrrAJNu2FoM%22%7D
Działania reklamowe obejmą telewizję, internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio Zet oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa w YouTube, Facebooku oraz platformach Ipla.tv, Onet.pl i Player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane specjalne wersje reklam.
Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, a kreacje internetowe agencja Ewenement z Torunia. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenith Optimedia Group, a działania PR realizuje JBcomm.