M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jeronimo Martins Polska ruszyło z programem Moja Biedronka

Tomasz Wygnański | 20 września 2016, 06:00

Konsumenci na razie zebrane punkty mogą wymienić na pluszaki.

Jeronimo Martins Polska ruszyło z programem Moja Biedronka. To program lojalnościowy, w którym konsumenci są premiowani punktami za zakupy. Na razie w zamian można otrzymać pluszaki za 60 punktów (np. każde zakupy za 80 zł zawierające warzywa i owoce to 6 punktów), ale trzeba za zabawkę zapłacić 19,99 zł. Detalista obiecuje także zniżki dla użytkowników programu. 

W projekt zaangażowane są agencja Isobar Polska, a także firmy Forcom, Call Center Inter Galactica, Comvision i OVH. Szczegóły dotyczące ewentualnego wsparcia reklamowego nie są znane. 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,