Kraj

Adam Lemański odpowiedzialny za marketing Zoom TV

Został menedżerem ds. marketingu i PR w firmie Cable Television Networks & Partners, nadawcy nowej stacji naziemnej.

Adam Lemański odpowiedzialny za marketing Zoom TV
Adam Lemański obejmuje stanowisko menedżera ds. marketingu i PR w firmie Cable Television Networks & Partners, nadawcy nowej stacji naziemnej Zoom TV.

Lemański będzie odpowiedzialny za całość komunikacji zewnętrznej Zoom TV, w tym za marketing, public relations, cross-promocję, autopromocję czy działania w social mediach.

Adam Lemański jest związany z branżą komunikacyjną od ponad 10 lat, a od 2011 r. z sektorem mediowym. Pracował w Discovery Networks, gdzie odpowiadał za PR programowy, a także działania promocyjne i komunikacyjne dla kanałów męskich. Ostatnio był związany z platformą NC+, w której pełnił funkcję kierownika ds. PR filmowego i komunikacji korporacyjnej.

Wcześniej pracował w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group), był też związany z firmą Ericsson, gdzie m.in. zarządzał komunikacją czeskiego oddziału spółki.