M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Katarzyna Woźniak | 21 września 2016, 06:00

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową. Będzie wspierała swoich klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji konkurencyjnych rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu oraz e-commerce.
Arc Worldwide (agencja z portfolio Grupy Publicis) specjalizuje się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, e-commerce, design, in-store oraz organizacja promocji. Kompetencje w obrębie Grupy Publicis w Polsce dają możliwość stworzenia najlepszej tego typu organizacji w tej części Europy, dlatego też siedziba Arc Central Europe będzie mieścić się w Warszawie.
Arc powstanie na bazie agencji G7, która zostanie rebrandowana. Nowa agencja rozszerzy dotychczasową ofertę komunikacyjną spółek Grupy Publicis, korzystając z sieciowych zasobów globalnych oraz polskiego know how w zakresie e-commerce agencji Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions oraz BTL agencji G7. Dyrektorem zarządzającym Arc Central Europe został Błażej Soniewicki, dyrektorem strategii Tomasz Waligóra, wcześniej związani z Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, szefem działu design Piotr Zalewski, wywodzący się z agencji Publicis.
Centralna siedziba Arc Worldwide, będąca częścią Leo Burnett Worldwide, znajduje się w Chicago. Arc Worldwide zatrudnia ponad 1000 pracowników, agencja jest obecna w 36 krajach. Arc niedawno otworzyło biuro w Sao Paulo, a w planach jest otwieranie kolejnych oddziałów na świecie. Arc ma szerokie portfolio marek, w tym: Coca-Cola, Fiat, Adidas, Samsung, Microsoft, McDonald’s i P&G.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,