M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kinder Bueno zabierze w podróż Orient Expressem

Katarzyna Woźniak | 22 września 2016, 06:00

Wystartowała loteria batoników z portfolio Ferrero.

Ferrero, właściciel marki Kinder Bueno, wystartował z loterią realizowaną pod hasłem "Podróż do świata Bueno". Celem działań jest podniesienie sprzedaży batonów i wzmocnienie świadomości marki. Działania wystartowały na początku września i potrwają do połowy listopada. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty z portfolio Kinder Bueno, zarejestrować specjalny kod promocyjny znajdujący się na opakowaniu na stronie internetowej i zachować opakowanie. W puli nagród znajdują się: weekend dla dwojga Orient Expressem na trasie Paryż - Wenecja (dla siedmiu zwycięzców), weekend SPA w Sopocie dla dwojga (dla 30 zwycięzców), 350 voucherów do perfumerii Douglas. 
Loterii towarzyszy kampania (m.in. w telewizji i internecie). Za kreację spotu odpowiada Grey Group Poland. Za organizację loterii - Nairobia. Media na potrzeby działań kupuje Vizeum.