Kraj

Reklamy 3D w ofercie Media Impact Polska

Nowe formaty mają dać większe możliwości prezentacji produktu.

Media Impact Polska wprowadza do oferty szześć nowych formatów rich media, które bazują na automatycznym wykryciu położenia smartfona w przestrzeni. Do portfolio produktów dołączy: Multi-images rectangle, Parallax rectangle, Vertical oraz Horizontal panorama, Bars 3D rectangle oraz pull fullpage rectangle.

Nowe formaty mają dać większe możliwości prezentacji produktu, angażując użytkownika poprzez natywne funkcje smartfona, takie jak akcelerometr oraz żyroskop. Multi-images rectangle oraz Bars 3D to różne animacje kilku obrazów zmieniających się pod wpływem poruszania telefonu, zaś Vertical i Horizontal panorama to nawiązanie do coraz bardziej popularnej technologii 360. Wykorzystanie efektu trójwymiarowej prezentacji produktu poprzez nałożenie na siebie kilku warstw graficznych daje format nazwany Parallax rectangle, natomiast
Pull fullpage rectangle bazuje na ruchu swipe – dzięki któremu po przeciągnięciu kreacji użytkownik otrzyma pełnoekranowy komunikat marketingowy.