Kraj

HYPERmedia otrzymała certyfikat jakości ISO 9001:2000

Agencja interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością. Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000....

Agencja interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością. Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000. Wdrożenie procedur obejmuje całą aktywność biznesową firmy i stanowi nową kategorię usług wśród firm branży interaktywnej. Audyt certyfikacyjny przeprowadziła firma Lloyd’s Register Quality Polska. – Dla agencji wdrożenie ISO oznacza przede wszystkim optymalizację procesów biznesowych i możliwość powielania recepty na sukces przy realizacji potrzeb klienta. ISO jest kluczem do realizacji koncepcji organizacji samouczącej się. Przepływ wiedzy i kompetencji między poszczególnymi działami agencji, wyciąganie wniosków oraz tworzenie swoistych drogowskazów na potrzeby przyszłych działań to gwarancja wysokiej jakości świadczonych usług. Nasi klienci już niebawem dostrzegą istotne, pozytywne zmiany – mówi Sławomir Stępniewski, prezes HYPERmedia. Proces stworzenia i optymalizacji standardów zarządzania jakością trwał 8 miesięcy i objął swym zasięgiem całą organizację spółki. Doszło do wydzielenia nowych działów: strategii, new business i multimediów, w tym e-reklamy, a także rozwoju produktów. System zarządzania jakością jest dla HYPERmedia jednym z etapów w realizacji nowej strategii firmy o nazwie ConnectionValue. (JP)