M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maspex startuje z kampanią Mlekołaków

Katarzyna Woźniak | 23 września 2016, 06:00

Płatki z portfolio Lubelli promują się w telewizji.

Mlekołaki, marka płatków z portfolio wadowickiego Maspeksu, startuje z telewizyjną kampanią dla swojej marki. Tym razem produkt promowany jest w kontekście zbliżającej się premiery filmu "Sekretne życie zwierzaków domowych". W najnowszej kampanii Mlekołaków zaprezentowane zostały promocyjne opakowania płatków z banderolą informującą o kolekcji naklejek, a także nowy produkt z limitowanej edycji Lubella Mlekołaki Choco Poppy – czyli czekoladowe kulki ze zbożowym puffem w miodzie. W spocie widzimy bohaterów filmu, dowiadujemy się o niespodziankach od marki, a także nadchodzącej premierze animacji. Reklama emitowana jest na kanałach dziecięcych stacji telewizyjnych, w kinach oraz w serwisie YouTube.  
Promocja objęta jest szerokim wsparciem marketingowym – oprócz kampanii telewizyjnej w kinach i telewizji, prowadzone są działania promocyjne w sklepach oraz podczas ogólnopolskiej trasy eventowej. Równocześnie w wielu punktach sprzedaży w całej Polsce przeprowadzane są również lokalne konkursy, w których wygrywać można m.in. bilety do kina. Za kreację działań odpowiada Hand Made. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.